Brokkolis tészta, pirított napraforgómaggal

Jógatáborokban, elvonulásokon mindig készítünk valamilyen magvas tésztát –  a tészta magvakkal teljes értékű fehérjeforrás és nagyon jó rostbevitel. Korábban egy gyömbéres szezámos sárgarépás tészta receptet már kitettem a blogra itt olvashatod.. Ez a brokkolis, napraforgómagos tészta mindig nagy siker.:)

Amennyiben gluténérzékeny vagy fogyaszthatod gluténmentes tésztával, pl rizstésztával vagy hajdinatésztával.

napraforgómagos tészta, brokkoli, tészta, , recept, pirított magvak, vegán, vegetáriánus, gluténemntes
Brokkolis tészta, pirított napraforgómaggal

Hozzávalók  5 személyre:
250 g durum spagetti vagy penne tészta

500g brokkoli
8 ek. tisztított napraforgó mag
4 ek. ghí (vegánoknak kókuszzsír)
frissen őrölt fekete bors

szárított bazsalikom
szárított kakukkfű
Vegyszermentes (bio) alapanyagokat használj!

 

 
Készítsd elő a brokkolit, szedd rózsáira és mosd meg alaposan. Főzd ki a tésztát is külön. Melegítsd fel a serpenyőt és a napraforgómagot pirítsd meg zsiradék nélkül, majd vedd ki a serpenyőből tedd félre. A serpenyőbe tedd bele a ghít, majd a brokkolikat tedd bele. Pici vízzel párold egy kicsit, majd pirítsd meg – figyelj rá, hogy még picit roppanós maradjon. Végül keverd hozzá a fűszereket, tésztát és a magvakat.
 
Vitai Kati

Ez is érdekelhet...

Brokkolis tészta, pirított napraforgómaggal

| Vitai Kati
0