Gyors mellkasnyitás munkaidőben

Jóga Magazin
Jóga Magazin

Latest posts by Jóga Magazin (see all)

Ha egész nap irodában ülve dolgozol, valószínűleg ismerős számodra az a testtartás, ahogy a notebook-od vagy a billentyűzeted fölé görnyedsz. Lehet, hogy ezt a púpos, előre esett vállú tartást feltételezi a munkád, de ha időről-időre tartasz egy kis szünetet, és kinyújtod a mellkasod, a munka közben kialakult slampos tartás nem állandósul.

Próbáld ki ezt az egyszerű mellkasnyitó gyakorlatot:

Állj fel, és csavard hátra a vállaidat. Kulcsold össze a karjaidat a hátad mögött, fogd meg a könyökeidet. Ha hajlékony vagy, összeteheted a tenyereidet a hátad mögött, felfelé mutató ujjakkal. Kilégzésre fordítsd kifelé a felkarodat, nyisd a mellkasodat a szegycsontod és a vállad közt. Közben figyelj, hogy a bordáidat puhán tartsd, nehogy előreálljanak. Húzd be magad alá a farokcsontodat. A lábaidat gyökerezd be a talajba, a mozdulat a köldök alatti részből induljon ki. Lazítsd el a szemeidet, az állkapcsodat és a nyelvedet. Kilégzésre gyere ki a pózból. Ha átkulcsolva tartottad a karjaidat, cseréld meg a tartást, kulcsold karjaidat a másik irányban, és így ismételd meg a gyakorlatot.

Ha minden órában elvégzed ezt az egyszerű gyakorlatot, még mielőtt észrevennéd egyenesebben fogsz állni, és kiegyensúlyozottabbnak fogod érezni magad.

Forrás: Yoga Journal



Bookmark and Share

Ez is érdekelhet...

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Gyors mellkasnyitás munkaidőben

| Jóga Magazin
0